Thursday, 15 August 2013

Wordless Thursday

Assalamualaikum w.b.t.


Eh, pernah ke orang buat wordless Thursday? Ada. Akulah itu =)

Photo credit to cherryvanilla.

20 comments:

  1. Assalammualaikum...insan biasa-biasa,

    Insaallah jika kita yakin akan ketentuanNya.. tiada yang mustahil kan... adalah tu...

    mselim3

    pls: mselim3 doakan yang terbaik buat kekawan k...

    ReplyDelete
  2. betul tu :) kalau ada jodoh, tk ke mana~
    InsyaALLAH ^^

    ReplyDelete
  3. insya Allah....
    ketentuanNya adalah yang terbaik buat kita...

    ReplyDelete
  4. SAYA PUNYA WORDLESS KEKDANG TAK IKUT HARI JUGAK..

    ReplyDelete
  5. Kalau dah jodoh tak kemana..^___^ wordless tu buat je bila kita rasa xnak bercakap/menulis..hehehe

    ReplyDelete
  6. betul tu... segala yang berlaku dengan izin Nya.. :)

    ReplyDelete
  7. betul tu..kalau kapel nak rak pn..kalau bukan jodoh..ttp xleh bsama =)

    ReplyDelete
  8. ske baca ayat dlm pic tu..semuanya dgn izinNya..insha Allah
    yumida pernah gak buat wordless thusday..zaman dulu2..hehe

    jemput baca & komen entry yumida:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    ReplyDelete
  9. insyaAllah kalau ada jodoh tak ke mana laa..
    wordless thursday pun boleh. asyik wednesday je..
    buat thursday ada kelainan sikit.. hehee :)

    ReplyDelete
  10. ;-)

    walau lari ke hujung dunia.. kalo dah tcatat diamilik kt.. insyallah..akan ttp bersatu akhirnya

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum..teena :)

    urusan jodoh hak mutlak ketentuan Allah kan.

    manusia hanya mampu merancang tapi yg menentukan adalah Allah Taala. :)

    ReplyDelete
  12. hihihi..takpela...ni kes mlas taip la ni kan.hihihi... :)

    ReplyDelete
  13. Salam.

    Yang dah berkahwin pun belum tentu itulah jodoh hingga hujung nyawa :)

    ReplyDelete
  14. Rezeki, ajal maut dan jodoh sudah tertulis sejak azali lagi.

    ReplyDelete