Tuesday 15 April 2014

Sesi Merehatkan Minda Sambil Menghirup Udara Segar

Assalamualaikum

14.4.14. These numbers quite unique la, so I decided to update this blog. Sebenarnya aku dah lama tak keluar berjimba-jimba melihat dunia luar. Nasib baik ada tv, dapatlah aku tahu sedikit sebanyak masalah semasa. Ada phone untuk berhubung dengan kawan-kawan. Dan ada Ipad untuk aku jenguk-jenguk blog sekejap.

Sekarang aku ada satu masalah, bila aku blogwalking ke blog-blog korang kan, aku tak tahu nak komen apa. Akhirnya aku jadi silent reader je. Paling tidak pun, tinggal jejak kat chatbox. Adakah ini terjadi disebabkan aku  tak melihat dunia luar, yang menyebabkan aku dah tak tahu cara nak bersosial? lol.

Sandiwara sangat alasan yang diberi ye Teena. Okay, untuk mengembalikan mood yang sudah melayang entah ke mana, jom kita keluar menghirup udara segar. Pergi DP (Dataran Pahlawan) jer pun. Semakin besar shopping complex ni nampaknya setelah beberapa branded outlets telah dibuka.





Serius, aku tak tahu ni restoran apa, yang penting aku tak makan kat sini. Tapi frog dia menarik. Ok tu jer nak bagitahu.

Sandiwara kali kedua. Hirup udara segar laa sangat. Kat DP memang kau boleh dapat udara segar pun. Padahal kat luar tu ada taman yang lebih segar udaranya. 

Sandiwara kali ketiga. Kau dah kenapa cakap hari ni 14/4/2014. Hari ni dah 15 hb. Sebab masa aku update entri pukul 9 malam tadi, diorang ajak pergi makan roti john & ayam golek. Terbengkalai kerja aku. Sekarang kite dah baliik. Sambung semula kerja yang terbengkalai. Semangat tak iollsss....

So, kita tengok ye Teena mood kau tu dah ok ke tak setelah hirup udara segar. Sekarang dah 1.20 am. Takpe, esok public holiday sempena Melaka Bandaraya Bersejarah. Eh, maksud aku hari ni. Kbai.




29 comments:

  1. Silent reader pun xpe... hehe :)

    ReplyDelete
  2. So hari ni cuti la ekkk
    Manyak syokkkk la

    ReplyDelete
  3. Kalau Teena tak sudi komen pun tak per...yg penting saya akan tetap turunkan komen di blog Teena biar cuma sebaris ayat bombastik yang tidak mebawa apa-apa makna...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. Cantik kot tu~! suka sangat. Kadang-kadang pun hajar sempat baca je. Dan tak sempat nak comment. Takpe, I understand u :)

    ReplyDelete
  5. Samala..silent reader gak...kat blog teena nie jela yasira rjin mengomen

    ReplyDelete
  6. memang kiut la katak tu..hehe
    miza pun kadang2 macam tu jadi silent reader..
    hehe :p

    ReplyDelete
  7. rasa nya ,, tuan blog ni lagi comel dari si katak hijau tu ,, :D

    ReplyDelete
  8. wow... baru perasan tuh mmg tarikh terbaik ahaha :D

    bestnya dapat jalan2... kita nih duk kat rumah memerap dlm bilik ja... haiya.. mcm katak wah tmpurung pun ada :D

    btw that katak pict it was Sakae Sushi Restaurant XDD
    (tade sijil halal k)
    tapi makanan dia tak diisi dgn arak buatan Jepun, and free from pork :D

    (tapi kalau syubhah jgn makan wokie) XDD ahaha
    makanan jadi salah satu darah daging kita nanti XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, thanks for info. Kalau restoran yang pelik2 memang tak masuk, tak yakin halal ke tak kan.

      Delete
    2. hehe welcomes (sebenarnya gi carik dekat Google haritu sbb mcm pnah tgok)
      ahahaha :D
      good good.. ^___^

      Delete
  9. seronoknya dah lama xkuar jalan ambil angin..hehe.. lama btl zaza xsinggah sini.. :)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum teena, jeles dengor amik angin tu. kita dah kurang berjalan dah skrg. tunggu masa nak bersalin. hihiii doakan kita ya ~~~

    ReplyDelete
  11. dah lama hana impikan nak begambar kat frogie tu..waah impikan terus..

    tapi tu lah asal lalu kat frogie xtergerak ati nak ambik gambar.huhu

    ReplyDelete
  12. alaa silent reader pon oke.. xkesa pun..hikhik.. comelnyee gmbr muke trkejut tu..hehehe.. ^__^

    ReplyDelete
  13. Salam.

    Teena, sometime kena take 'public holiday' untuk blog gak,hehehe

    ReplyDelete
  14. ika tak menyempat lagi nak rehatkan minda ni teena..acane ni..ahahahha..

    ReplyDelete
  15. hahaha. bestnya kak jenjalan makan angin xD

    ReplyDelete
  16. Baru balik dari Melaka last weekend and karock sekejap di Family Karaoke ke apa namanya kat situ
    Hehehe
    Singgah entry saya gak ye. TQ

    ReplyDelete
  17. Hahaha banyak sangat sandiwara nyer kan bila nak keluar.. biasalah perempuan mcm kita ni mmg mcm gituu hehehe

    ReplyDelete
  18. Sometimes sye pun xde idea nak komen apa . Hahaha . Btw katak tu comel >.<

    ReplyDelete
  19. kadang2 dah baca entry tu, tapi boleh pulak tak tahu nak komen ape. hihihi..

    ReplyDelete
  20. tak pernah jejakkan kaki kat DP.. ttp memang menarik.. pic yg kat tirai tu.. nice..

    ReplyDelete
  21. silent reader pun ok... :D saya kalau DP tu bawah sekali dalam list tmpt shopping... sebab sesak.. huhuhu

    ReplyDelete
  22. Hahaha satu entry boleh update berapa hari punya aktiviti ye Teena? Enjoy your sem break! >.<

    ReplyDelete
  23. ok lah tu dapat keluar cuci2 mata..haha

    ReplyDelete
  24. banyaknya sandiwara.. hahaha
    singgah menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  25. rindu plak nk b'gambar dgn billboard brands camni. isk3..

    ReplyDelete
  26. ada kat melaka ke? dah lama xberjimba kat DP.. hehe

    ReplyDelete